lek. wet. Olga Gajos

lek. wet. Olga Gajos

Lekarz weterynarii

linia2.png

Absolwentka 2018 Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie. Po studiach rozpoczęła pracę w Gliwickiej Klinice Weterynaryjnej, gdzie początkowo zajmowała się pacjentami internistycznymi oraz w stanach nagłych w trakcie dyżurów nocnych. Już na początku jej zainteresowania skupiły się na neurologii weterynaryjnej, stale pogłębiając swoją wiedzę w tym kierunku. Uczestniczka licznych szkoleń oraz konferencji z zakresu neurologii, radiologii, stanów nagłych oraz chorób wewnętrznych m.in: I,II oraz III poziom Neurologia psów i kotów, Konferencja PTNW, Endokrynologia i neurologia małych zwierząt 2019, Międzynarodowa Konferencja VetCo „Neurologia i radiologia małych zwierząt" oraz „Diagnostyka i choroby zakaźne małych zwierząt" 2018, Stany nagłe w medycynie weterynaryjnej psów i kotów 2019, XI Międzynarodowa Konferencja Radiologiczno- Chirurgiczna „Współczesne techniki diagnostyczne i terapeutyczne w praktyce" 2021, Konferencja „Majówka neurologiczna" 2023, XXII Konferencja Wisła „Ból w chirurgii weterynaryjnej" oraz warsztaty „Ból w neurologii weterynaryjnej" 2024 i wiele innych. Dodatkowo swoją wiedzę pogłębiała w trakcie stażów w specjalistycznych placówkach we Wrocławiu u boku prof. dr hab. Marcina Wrzoska, dipl.ECVN. oraz w Warszawie u boku dr.n. wet. Diany Stęgierskiej. Jest członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Neurologów Weterynaryjnych (European Society of Veterinary Neurology).

Na co dzień zajmuje się wykonywaniem badań TK, MRI, badaniem słuchu metodą BAER oraz prowadzeniem konsultacji neurologicznych.
    Miłośniczka rasy jamnik, wolne chwile lubi spędzać aktywnie, na spacerach ze swoim jamnikiem Mańkiem oraz na wycieczkach rowerowych.